Kom, we gaan klimmen

Gepubliceerd op 27 juni 2026 om 10:57

Kom, we gaan klimmen, dan gaan we over de schutting kijken hoorde ik mijn buurmeisje zeggen tegen kinderen.

Ik stond in de opening van de achterdeur.

Daar kwamen 2 handjes over de schutting en een hoofd.. 2 ogen die mijn ogen snel zagen en heb haar direct gezegd dat ik dit niet netjes vond en ik ook niet bij hun over de schutting kijk.

Ze ging naar beneden.

Een ander kind.

Ik wil nu, 2 handjes en weer een hoofd, kind van de tolk.

Ik zeg kan je het zien? Die zakte snel naar beneden.

Nummer drie kwam ook kijken..

Weer gezegd dat ik het niet netjes vond en ik nu ook snap waarom de schutting naar de klote gaat..en alles wat ik aan de schutting maak... kapot gaat..

En vader zit er naast en moeder is in gesprek met de tolk en kinderen zijn van god los. 

Mijn zoon zegt: volgende keer als hun de tuin vol hebben  zitten met visite.. gaan wij over de schutting kijken.

Dan heb je een leuk tuinfeest!!!

๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

En zelf wel van alles opeisen.. 

Haar vrijheid en privacy..

je ontvangt wat je weggeeft.

en als ze lacht.. tis net een hyena๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

De fiets is gejat van me buurmeisje.. 

Ja dat krijg je als je alles rond laat slingeren..

Of dacht ze nu werkelijk dat zij en haar gezin de dans ontspringen in Nederland๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„.. elke dag worden er fietsen gejat.